24 mai 2015

Täna otsisin oma rada ja leidsin hoopis...

Kevad jõudis meile, eksju. Mina käisin oma rada otsimas. Hakkasin hommikul kell kümme minema ja keegi ülipurjus tüüp, ma ei teadnudki, et nad oskavad nii vastuoluliselt käituda, karjus mulle vähemalt viis minutit järele, et Prill, just just nii nagu viieaastane, Prill, Prill, ega sa nussi ei taha, see vist kõlas juba nagu teismeline. Ja mina mõtlesin,et äkki ta rääkis kellegi teisega. Siis kui ma Balti jaama jõudsin kisas üks tore onu valget nartsissi näpus hoides näost mitmekordses deliiriumis ja tõenäoliselt viimased pool aastat pesemata riietes, et "Ilus on! Ilus on! Vaadake kui ilus on!" Tegelikult oli veider. Väike valge lill üsna suure ja koleda mehe näpus. Ootasin siis natuke trammi ja sõitsin Boheemi poole vaadates Kopli viimasesse nurka. Boheemis aga istus, kesse muu kui mitte Roomet Jakapi, keda nähes tuleb mul alati meelde Heidegger või õigemini Jakapi vastavasisuline magistritöö, mida ma kasutasin päris kõvasti, et omaenda töökesega kuidagi ühele poole saada. Ahjah. Et siis, siin on mõned minu leiud:
mutukas
tulbid
Volvo

muster 
Karu

lugu kobrastest


Kommentaare ei ole: