13 september 2012

miks jälle

kaua sa kestad
või kestendad
kelleks või kuhu
või milleks

ma ei suuda, ma lihtsalt ei suuda, vahel tahaks karjuda, et kuidas ma ei suuda, me keegi ei suuda, mitte kunagi, valus on, kohutavalt valus on

5 kommentaari:

Koits ütles ...

karju
lihtsalt karju
ning tule Pärnu
ja lähme jäätist sööma
ning karjume sis koos
hästi kõvasti
ning hüsteeriliselt

LiizaKazz ütles ...

jaa hüsteeriliselt kindlasti
tead, ma vaatan varsti gängiga
filmi "Hysteria"

see on vibraatori film
hüsteerilise naise film
plaanilise naise film

Koits ütles ...

filmi vaatamisest ei piisa
tuleb karjuda ise
nii kõvasti karjuda
et terve maailm väriseb

kuskilt võiks miskit laguneda ka

ja rannas on eriti hea karjuda
ning sis külma vette minna
et mõistus koju tagasi tuleks
ning sa suudaksid koju tagasi lohiseda

külm vesi pidi mõistuse puhtaks tegema

eitea

peaks proovima
ja karjuma
ning olema
üks kuradi hüsteeriline tüdruk

LiizaKazz ütles ...

jaaa
keegi peab ju
olema hüsteeriline tüdruk
miks sis mitte meie

Koits ütles ...

meie
ja veel sadakond hüsteerilist neidu
kes ei julge keset linna karjuda
vaid otsib karjumiseks mõne privaatsema koha

kuigi
ma võiksin keset linna ka karjuda
aga sis kohe väga hüsteeriliselt
ja segaselt

nii
et kõik arvaksid
et ma olen peast soe
ja hull

jah
hüsteeriline hull


ilus