17 mai 2012

ikka rohkem ja rohkem saan aru

et ma ei veel kohal
omal kohal
aga kuhu ma jooksma pean
?

elama peab

lakata rääkimast ühel päeval
kukkuda endasse kinni
nii nagu ikka inimesed
kui nad ei tea
kes nad on

võtan raamatu lahti
terve elu tuleb teha vahet 
nendel sildadel, mis põletada
ja nendel, mis üles ehitada

natuke kurb on
kui leiad selle põletatava
endale silma vaatamas
hirmus on ka

aga kussa pääsed
elama peab, edasi minema
naeratama hommikuti 
nii nagu sa poleks kunagi 

(tegelikult ikkagi paljutki)
oma elus kohanud
tundma end hästi
tundma end nii nagu peab

isegi siis kui

ja veel üks asi

www.headread.ee

****
eile jõudsin viimasel minutil musta lakke, seisin, õigemini küll istusin, süda lõi verd näkku, ahh mis ta seal ikka lõi, mustlastest räägiti, mina tahtsin võidelda, millega inimeste hirmuga, teistsugususe ees, ma isegi ju kardan, kõike kardan, mida siin sis teistest rääkida, enne seda vaatasin kiikamisi "kõrbelinna", ah mida seal ikka vaadata, noh, tegelikult oli, meeleolu, mõtted lendasid, enne seda innovaatiline kool Peetris, täiesti täiesti täiesti eraldi elamiseks mõeldud platsikene ilma ainsagi poekeseta, ilma ainsagi kohvikukeseta, ilusad siledad murud, ei ole äärelinn, on küla, õudust tekitav, morjendav, sinna me sõidame magama küla, seal kasvavad meie lapsed küla, juuksed tõusid püsti küla, aga muidu polnud häda midagi. 

töökaaslane tutvustas meilitsi sergei kleini, mina peaks toda tutvustama mihkel kaevatsile, kelle vanaisa-vanaema tõlkis hääl ajal odessa lugusid, nii võiks mihkel ka kleini lugusid tõlkida, toogi ju pärit odessast, uhhh... jeesus, kuidagi kripeldab kogu eelöeldud jutt kokku maarja kangro viimatise novellikesega vikris, et nagu tahab tõlkida, et kõik tahavad, mulle tegelikult see väga ei meeldinud, mõned tema tekstid on palju tugevamad ja tekitavad palju vastukaja, aga härra pruuli toimetajana on lihtsalt jumal, minu uus jumal, ma arvan, ma hakkan teda kummardama niipea kui võimalik

kas sa
kuule kassa

et  nagu
kassa
juba tuled

kell on täitsa hilja juba
et sa mõtled
et ma võin ju
magama minna

no mis kuradi mõtet
mul magama minna
ja sinul mõelda
et kassa
kassa

tuled või ei
nojah 
sa kurat vist jätad tulemata
mitmes päev see juba
on 

muudkui jätad
ja mis minust niimoodi
et nagu

mõeld oled ka või
et mul on nagu
paha või nii

et sul on
on sul
sul ei saa ju olla
ükskõik


Kommentaare ei ole: