05 mai 2012

saavutand

kevade tore tulek
ja immuunsüsteemi trikid

k.h näeb välja nagu oleks tulle pistet ja välja tõstet
punased soonekesed ilmuvad nahale
lisaks punastele täppidele
punased soonekesed on vanaema omad
memmeke, olen täitsa sinusse
ja kui uhke ma veel selle üle olen
imelik, et nii uhke

kuigi kurb on allergiatäppidest
alles nüüd jõuab kohale
kui koledaks võib minna
ja kui vähe inimestele
korda või silma jääda
või minna

noh aga ega ma mõni sääsk
ole, kes korda või silma
otseselt peaks minema

hea on, nii hea on
miks küll?


Niimoodi

kui raske on jälgida

neid nõkse oma seljaluus

mis kõverduvad palveks
ja armastuseks
selle vastu
kes ei  suutnud seista
hea minu eest



kui raske on vahel armastada eennast

kes annab nii kergesti alla
kes ei julge



kes tardub

sinule silma vaadates
väriseb



kallis, see on kõik

lõpetame


----

inimese koletislikud hirmud vaatavad palgesse, poisid ulatavad mõttes käe, sellised pikad ja sinisilmsed, kes sada aastat tagasi oleks sõtta läind, sinna esimesse suurde sõtta, ja sis ma naeratan vastu, nii nagu naeratatakse, vaatan vanemaid daame, kui ilusad, kui kohutavalt ilusad, mõtlen tädile, kui ilus, kui kohutavalt ilus ja hoolimata seitsmekümnest turjal ikka veel energiline - ise ka ei saa aru, kui energiline. - maailm lendab, lendab, lendab, lendab, lendab - otsekui oleks suurde lennukisse pakitud ja saavutand tiivad maailm. Homme võib-olla Võrus. Võib-olla lendan minagi.

Kommentaare ei ole: