06 august 2012

poeet

romantismi vikker 2004 number 4/5 ja eriliselt keatsi lause enam ei teagi kellele adressaadidest, ilmselt "endimyoni" kirjastajale:

Poeet on olemasolevatest olenditest kõige ebapoeetilisem, sest tal puudub identiteet - ta on pidevalt millessegi teel.


sel juhul olen ma ka poeet
me kõik oleme
sest me kõik ei lõpe ära
mitte kunagi
ja me muutume
meie sihid ja eesmärgid muutuvad
piiristuvad

või meie enda võimed piiristavad meid
ja me langeme kohutavasse letargiasse
või hirmsasse eufooriasse

ma olen siin olnud
ma olen mõelnud
nii hea on vahel ära olla
kodus olla, inimestest eemal
et endasse minna ja korraga
koguda seda jõudu
mis mu ema mulle sündides kaasa andis

avastasin muusikaentsüklopeedia, nüüd tuleks muusikat ka avastama hakata, kindlasti üks toredamaid tegevusi, ahjaa

ene mihkelsoni avastasin ka




Kommentaare ei ole: