16 august 2012

veidrad lood

saada mind vabapidamisse
ja ma olen nagu mu ema
mu kallis isa

ma suren ära
liiga varakult
et sa oleksid saanud

tegelikult sa ei julge,
aga sa ei tunnista seda mitte kellelegi,
kedagi päriselt armastada,
oled nagu mina, lihtsalt meessoost

ma suren ära
liiga varakult
ja liiga põhjalikult
ja liiga iga päev

mu endine kallim sõidab sõbrannaga Hispaaniasse
kogeldes sõnub tüdrukut sõbraks
nagu oleks midagi valesti

võib-olla on ka
ma ei viitsi sellesse süveneda
ma tahan olla nagu ema

surra liiga varakult
niimoodi
ei pea tegema seda
mida tehakse

minnakse lahku ja ollakse õnnetud
ollakse pettunud
ollakse solvunud maailma peale

ma tean

*
Eile sis Mustas Puudlis, oli ka, oleks võib-olla ägedam olnud, aga ma saan aru, et ma olen üdini  luule-kirjanduse inimene, kes veab luulet kuulama neid, kes seda nii üdini ei ole, näiteks mu punapäine jaapanlanna, aga sellegipoolest on tore temaga käia sellistes kohtades, sest seda otsekohesust ooojaa seda ma armastan rohkem, kui oma elu

mart velsker kirjutas hra krulli luulekogu kohta, nii hästi, et hing kinni ja krulli on ikkagist üsna raske lugeda, aga püüdlikult ikka tasub lugeda. kompuse võtsin praegu ette, tema on kaa väga väga väga äge, aga sellegipoolest keeruline lugeda, natuke liiga palju kuhjatud kujundeid, kuigi forellid ja lusikad ja isamaa lähevad talle kõik omal moel kohutavalt palju korda ja seega tekitavad sellise kummalise põiming mustri, ehkki selle luulekogu oleks võind ikkagist mingil toimetajal üle vaadata lasta.

ohhjeesus

Kommentaare ei ole: