11 juuli 2015

Isiklikud lood kõigist, keda olen - vist natuke armastanud

Silverile

seda ma tahtsingi
et geimehed
mul sabas jookseks
kui ma sind
üle poole aasta
kohvikus nägin
tead
vahel pole
muud vajagi
kui et keegi
tahaks
päriselt teada
kes ma tegelikult
olen
hoolimata sellest
et see on
minu jaoks
sama võimatu
teada
vahel pole
muud vajagi
kui teenindaja
küsimust
et kas kaks
kahvlit
ühe tordilõigu
jaoks
et õhtu
oleks omal
moel täiuslik
ja sinu
kulmukortsu
ja sõna "Ei!"

*
keegi ütles kunagi
et keel on
mul ju olemas
aga fragmendid

nii ongi

keel võib olla 
aga fragmendid 
laperdavad
temast välja

natuke poolikut
armumist
mis teeb haiget

proovisin armastada

ei usaldatud 
ennast
mu kätte

fragmendid
anti ainult. 

Siretile

pool päeva 
oodata inimesi
pikisilmi
pikipäikest
piki betoonist treppi
silmad sõgedad ja hirmsad

sõbrannal
on endanimeline tempel
ja mitte Indias
ega Hiinas
vaid kodus, kapi peal.
ma olen veidralt uhke. 

pool elu
oodata inimesi
pikisilmi
piki päikest
piki betoonist treppi
ja leida sõbranna
koos templi
koos valge veini
koos naeruga

ja mõista
õnn
peitub päris 
väikestes templites. 

Kommentaare ei ole: