19 märts 2012

Je suis une bete, un négre.


ma olen ilus
ma olen ilus
ka kartulikotis
veristes linades

ma olen ilus
kui oled mu
surnuks peksnud
ja ellu äratanud

ma olen ilus
kui olen nutnud
oma näo meigist segi

ma olen ilus
lühikeste ja pikkade
juustega

ma olen ilus
karvaste ja karvutute
jalgadega

ma olen ilus
jalgadega ja jalutuna
kalasabaga ja kalasabata

ma olen kuradi ilus
sest nii oled sa
mind võtnud

riides ja riieteta
hipipatsidega
ja hipipatsideta

ma ei nõua
sinult midagi
ainult kohalolu

 

seda et zofia kulik


kohati on tunne, et inimeseks olemine on kõige fantastilisem tegevusampluaa, mis antud
ja haigem kaa
et sünnipäev
jood ennast purju, nagu viimane

hullumaja

ja sis lõbustad ennast hulluksminemiseni
pohmakaga
ja naised

jah, naised ei tundu üldse ilusad
mehed ka mitte

kuradi aseksuaali tunne tekib
vist on nii hea

Kommentaare ei ole: