12 märts 2012

Kus on õõvastavad väheigavad lood?

üldiselt olen ma ülesuheld
ma eile ka
töö juures
seisin korraga vaikses igavuses kunstiriiulite juures
ja

nagu ma mainisin ma ole ülesuheld
kohutavalt palju ja mul oli igav
ikka veel kohutavalt igav
ja ma ütlesin töökaaslasele, et äkki peaks peeniseid vaatama
kolm d peeniseid

tema ei osand selle peale midagi kosta

teisele töökaaslasele ütlesin, et äkki peaks koju
ostma kurja konseptsiooniga maali
sellise kurjuse maali või kurjast tädist maali
mitte Maali maali, vaid maali nõiast näiteks või printsessist,
kes on verd joonud, inimverd

uhh, et huvitavam oleks
sirbustes kirjutatakse hra Sauterist
kes on väga mõnus molutaja ja ma armastan teda
tema molutamise tõttu, aga

igav on ju
kohutavalt igav

peenised ja inimveri lõdvendavad igavust
(või ma lihtsalt ise olen nii igavaks muutund või hra Rimbaud oma kummaliste suhete tõttu Verlaine´iga on mind natukese teise nurga alt inimsuhteid vaatlema sundind) IKKAV noh

ei tegelikult ei ole seda nagu sellisel kujul väga vajagi
aga midagi on vaja
midagi, mis teeb sellest maailmast imelise koha

mis see on?


Tina Barney Marina´s Room 1987

Imeline? Roosa? Maailm?

kessa tegelikult

oled
tead, ma mõtlesin
ma mõtlen alati liiga palju
ja kontrollin andmeid
ja valutan südant
ja käitun inimestega
mitte kõige paremini
vahel teen isegi haiget
tead, ma mõtlesin

et tegelikult pean ma ise
endale selgeks tegema
aga see on võimatu
et miks mulle meeldib jõlkuda
sihitult mööda
pealinna sihtimata tänavaid
et nagu peaks olema
selline korralik
eesmärgiline liikumine
vahel on kaa
aga näe
täna ei

eile ei
üleeile
ja siis

ma lähen tööle
ma ei ole pesnud nägu
ja püüan luulet müüa
tegelikult tahaks voodisse minna
ja magada

nii nagu korralikud inimesed kunagi
kes kunagi ei tea
kes nad on

Anorektikust kofeiinik peab päevikut

kofeiiniku rõõmud
kui raha on null
siis

värised üle kere
nõrkemiseni
magad kell kaksteist päeval,
sest ärkasid küll kell seitse,
aga uni maandus tagasi ajju
kuni kella kolmeni päeval

ja öösel teda pole
lebad lakke vaatavana
ja ootad

tsehhov pulbitseb
hing on kinni

ööst me ei räägi

nagu hull

ja mõtled
et mis kurat toimub
söök

ei maitse

minu käimistest

aaloele
olen minagi käinud
kotti toppind
inimese hinge
ei

jätan maha
alati pisut lõhkeva
draama

ei ütle et vajalik
ei ütle et ei

las sis teab
kus

nagunii ei julge
ja see ongi tore
et ei

aga see veider tunne jääb

Koerast

pisikesele

koer tegi miljonäri eksnaise
sõbraks peremehele
ja koera peremees omakorda
naise mõrvarile

koer

kõik lood algavad temast

Varjudest ülekantud

Vari paesel pinnal
annab tunda
ülekandumist
uuele

ülekantud õlad
küsivad meest
aidata toidukotte koju
ehk üle nii paljude
varjude kanda

Kommentaare ei ole: