01 märts 2012

kurvaks paranoiaparadiisis

kõik sebib endale uued piirjooned
poiss peidab pilku
pöörab pead
vaatab silma
kaob ära

jälle jälle jälle jälle jälle
me istume seal saalis, miks ma seal istun, kui JR kardab mind vaadata, mõtleb, et kargan kohe hra KRi naisele kallale või mõnitan tema luulet veel, võib-olla kargan ka, ma ei tea, esiteks ma ei märkagi tema ruumis viibimist, hoolimata kärtsudest juustest ja lõpuks istume Rolfiga üsnagi kõrvuti ja peame kaks ja pool tundi luulet ja kirjandust vastu, kuidagi tobe tundub kõik, olen lubanud L-le, et lähen Kumusse ja ma ei jõua ja sis korraga on mul tõesti fantastiliselt kopp ees sellest asjast, kõigest, endast eelkõige, jah, seal ma sis olen oma ilukirjanduslike ambitsioonidega, kõigega. L ütleb, et miks kuradi pärast peaks ma minema mingit näitlemist õppima, jälgin KRi selga, see on kumerdunud, see pole enam nii sirge kui võiks olla, ta tundub tõesti vanem, kui ta on ja see on naljakas. Mulle meeldib eriliselt Olle Lauli kiilaspäisuses, hra Mattheus paneb mind imestama oma filigraanses surmakäsitluses, eehhhh, mis seal ikka, seal ei juhtu ju tegelikult midagi, kõik on kuidagi, me kõik - oma emotsioonide, assotsiatsioonide ja nii edasi ohvrid, surmast kirjutamine ei vabasta meid täielikult hirmust, ka elust kirjutamine ei tee seda mitte, aga ometi me ihaldame

mida?

vabadust või vabanemist

ometi

mõnes mõttes on kõik täpselt nii nagu ta on, HK istub sealsamas ja ta tundub kuidagi palju soojem, palju vaiksem, palju meeldivam, ma ei tea miks, ta lihtsalt on selline. Aga vat täna näen ma seda eriti hästi, selle kõige taustal, selle ingligi taustal, jah, naisel on kohustus olla ingel, kust ma sellise saan, pärisingli, mina olen arvatavasti oma naabripoisi jaoks ingel, kuigi ta on mind karupükstes näinud ja eks ma olengi enamasti meikimata

kuidas jõuda sinna faasi, et ma oleksin hea, ootamata vastutasu? Kas ma üldse jõuan sinna? L on natuke kuri minuga, sest ma ei tea, mida ma temaga teen ja üldse, mida ma üldse inimestega, lisaks äraelamisele. Vahel teeb see kurvaks.

aga ju siis peab nii olema.

nagu Rimbaud ei osand rääkida lolli juttu või sis panna smaaltaaki, nii ei oska minagi ja see teeb aegajalt väga haiget.

kollane riis, kollane riis, kollane riis

kõik tuleb kunagi ka minu juurde

ikka veel ei tea, mis teid pidi


mary ellen mark ja tema nunnula pildike, täitsa minu portree praegusel momendil

kus
võib-olla ma ei lahendagi seda intiimsuse mõistatust kunagi ära
jääbki värelema
ja küsinduma
et kus on piir

et kus on see, mis on nii kallis
et sellest

ei räägi kellelegi
ei kirjuta kuhugi
ei söanda isegi mõelda

võib-olla

aga võib-olla tarretun oma mängudesse viimse hingetõmbeni

ega tee midagi selleks et

Kommentaare ei ole: