27 aprill 2012

elamustihedad vanad naised

ei tea jah
hea on ja kummaline
tädi  tuleb meelde ja keelde ja sõnadesse
ja veel miski

sõnastamata
eile kihnlased ja manijalased

-----------
Vaja

loomulikult ei ole
mitte kedagi ei ole vaja

eksju

inimesed peaks üldse välja surema
või ootama väljasuremist
aga me vist ei tee seda
nii pea

ei taha alla anda
tahame rääkida
mõelda olla
julgeda

selleks ongi
luuletaja peab olema
julge neid asju

öelda

(mida enamus ei julge)

Mis on see väärikus?

goethe on kuskil öelnud
et sa saad teada alles tegutsedes
kes sa oled
või ka ei ole

mis sis et annad
alla endaks koeraks
mis on see väärikus
mis on see au
kuhu sa võid ära minna
ja kas see enesekindlus

aitab kui nad küsivad
miks sa alla andsid tookord?
ma ei tea

üksi pole sa kunagi
keegi pole


Andrei

Me sõitsime Värska kiriku lastega Muhule ja sis naersid eesti poisid Andrei eesti keelt. See poiss aga purssis eesti keelt edasi ja mina olin tema üle väga uhke. Selline õlgvalgete juustega vene poiss, kes tundus nii kummaline, et mind ajas alati närvi ja upakile. Aga ega me eriti sõbrad ei olnud. Ükskord võrdles ta mind koleda tüdrukuga seebiseriaalist. Et sa oled ju nagu... Aga mis ma seal ikka niiväga olin, kuigi omamoodi meelitatud olin ma siiski. Ikkagi kuulsa tüdruku nägu.

Elamustihe
elamuslik on baltijaama turg
vanade naiste saatel,
kelle pilgus on varjus
see tundlev tegelikkus
kunagi olid nemadki
kõige ilusamad
nüüd ei jaksa jopetki pesta
rääkimata normaalsete kingade ostmisest

Kommentaare ei ole: