20 juuni 2012

kh valuskergus

millest ma saan aru, et kh on aegajalt napakas
kui ma võtan lahti hra Mitchelli ja mõistan
et ükski kuradi eesti kirjanikest ei suudaks selliseid romaane kokku kirjutada
et katrina loeb ühte lõiku kuus korda
sest

mai teagi

huvitav on
(kas just hea, eraldi küsimus)

*
maganud pea 18 tundi järgi
hea olla
keset võru linna
uni

*
Ja Kätlin Kaldmaa "Armastuse tähestik" on mul kaa siin:


Minu Bosnia armukesel on kuuliauk
käsivarres.
"See on hea koht,"
naerab ta,
"kus jalutama minnes
sigarette hoida."

(lk 12)


Kui küsida temalt aega,
ütleb minu Islandi armuke ikka:
"Ma ju ütlesin sulle: 
aeg on see, mida meil on."

(lk 33)

Lapsendan kiirkorras sisemise lapse.
Võib olla sõnakuulmatu
ja raskesti kasvatatav.
Palun helistada ööpäevaringselt.

(lk 39)


ma olen juba ära harjuma hakand valuskergete olemistega, et silmad ei jõua nii palju, kui ma tahan, aga võib-olla jõuavad veel rohkem, kui tahan. isa tahtis mu Tallinna-kodu näha. Mina ei taha talle näidata. Natuke on, nagu on. Hea on Võrukodus olla. Lõpmata hea. Sergo Vares loeb tänagi kell üksteist läbi mõned minutid mälgu lugu, seda metsiku vaese tüdruku lugu, kes kohtab rikast ja ilusat ja temasse meeletult armunud poissi, tüdruku lugu, kes tapab vana ilge pärdiku, kes püüab tüdrukut võtta sündsusetult. Vastik on. Aegajalt tahaks kogu selle asja peale oksendada. Alla anda? 


mees on vihane, et me ei müügi intiimset saladust, müüme hoopistükkis prostitutsiooni ja striptiisi, inimesed on haiged, mina ise ka, ma kirjutasin talle oma süütuse kaotamisest, rumal, ma kirjutasin, et ma tahan temaga magada, rumal, meestele ei tohi sellistest asjadest kunagi rääkida, nad teevad ära, neid ei huvita, ja ma ise ei old absoluutselt mitte millekski valmis ja see oligi kõige rumalam, et sain sellest alles voodis aru ja järgmisel päeval või nädala pärast, et ma näe ei olegi mingi kirjandusgruupi, et jma näe ei tahagi seksi enne, kui sul pole päriselt seda tunnet, et usaldan. 


imelik


fbs moodustan ma uue kannatamatult idiootse naisekuju 


ennustavad poeg-tütar-kaksikuid, naljakas, et ma olen selliste asjade üle rõõmus


miks?


Black and White Twins
sellepeale plikad, kes kah kaksikud, lihtsalt erirassist, onju nunnud?

Kommentaare ei ole: