07 august 2013

Ma ei tee enam nii, ma luban, see on nii tüütu, ja see kordub iga kuradi poole aasta tagant, issandjumal

Ja ei, ma ei armasta armuda ära.
See on kõige piinarikkam tegevus üldse.
Ausalt.
Andke mulle juba seaduslik mees ja siis ma võin rahulikult kodus olla ja armuda kõigesse, mis liigub.
Jah.

Kas ma üldse olen armunud?
Jeesusmaria.
Ma ei taha enam.
Miks ma ei käitu normaalselt?
Miks ma olen korraga nii küüniline ja otsekohene, et õudne hakkab, ja miks ta kõige peale ära solvub?
Issand jumal.
Ja kus ta huumorimeel on?
Issand jumal.
Mida ma temaga pihta hakkan?
Issand jumal

Ma lihtsalt EI SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


8 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

Tegelikult on nii, et armumine on alati vältimatu. Ma arvasin ja lootsin ka, et seda saab vältida või ära keelata või ära lõpetada. Tõde on see, et ei saa.

Koits ütles ...

armumine on maailma kõige ilusam tunne.
eriti siis, kui su tunnetele vastatakse.

r2ndrott ütles ...

Jah, ka siis, kui tunnetele ei vastata, ka siis... maailma ilusaim tunne.

LiizaKazz ütles ...

ja siis vahepeal on Katrina jaoks ebamugav tunne.

r2ndrott ütles ...

Iga aastaga läheb vähem ebamugavaks, kui ennast natuke kõrvalt jälgid. Ma armun ka päris tihti, aga teadjamad teavad öelda, et see on palju parem variant kui üldse mitte armuda. Olen nõus - iga aasta oled vähemalt korra nädalate viisi seitsmendas taevas ;)

r2ndrott ütles ...

miks ma üldse vaevun
naissoo vastu huvi tundma

sest loodus käsib
sest loodus kutsub

väga lihtne
pole vaja looduse tungidele vastu seista

naudi, kui saad
nautida armumise võlu

aasta-aastalt läheb kergemaks
masendusega lõppenud armumised on ehk lõpuks selja taga?

aga huvitav oleks ikkagi teada
kuidas on siis, kui armumise tulemuseks on suhe

mismoodi see protsess välja näeb
kuidas selleni jõutakse

täitsa huvitav ju
tõenäoliselt tegelikult proosalisem protsess

kui oleksin võinud arvata
nagu kogu muu elugi

LiizaKazz ütles ...

see proosalisus on kõige hirmutavam
minu jaoks

r2ndrott ütles ...

Saad vanemaks ja täiskasvanumaks ja praegune proosalisus pole su jaoks enam see, vaid see omandab uue värvingu. Keskealiste värk.