20 jaanuar 2014

Luulemugulad

*
kuidagi tobe on
kui ta seal seisab
oma raamatutele nõjatudes
üdini viina ja ennast
ja omastarust geniaalsust
tegelikult sõnu sõnu sõnu
täis mees

ütleb: siuhkse hullu
oled sa endale

persse ei ole

siuhkse hullu tõin koju
kui ta kukkus
suurest joomisest kokku
11 euro ja 30 sendi eest

juba neli kuud
püüame armastada
aga kumbki iseendast
kaugemale ei jõua

vat siuhkse naise
oled sa endale

persse ei ole

*
parandamatu alkohoolik
on samamoodi
kui parandamatu hoolik

väike ilus naine
kes unustab ära
et hea olla
on vahel hea
endale ka

ja teised
isegi mina
rapsivad ta endasse
unustades hetkeks
silmasügavusse vaadata

ja paluda andeks
et armastust
on alati
nii kuradi vähe

*
aega
seda on tegelikult
palju antud

aga kui sul on kolm naist
ja mõnega neist
veel mõni laps

siis on vähe

eriti kui neid kõiki
ülal pidada

aga endast tuleb
ikka pidada
isegi kui ennast
lõhki käia

*
heaken küll
sa jälle praalid
et sust ei ole meest
et lastega mind üksi jätad
et surnuksjood
et surnukskirjutad
et oma eksi taga nutad
nii umbes terve elu
et sust ei ole meest
et sust saab ainult last
kui ainult saakski

ja kõige hullem
mul juba ammu
ükstaskõik

*
ma ei suuda
endale kunagi
piisavalt valetada

et ma ei armasta
su lõhna
mis mind hulluks ajab
su kukalt
su käsi
su mustaks värvitud küüntega sõrmi
su näo kahvatust
su kõikehaaravust
kui olen kohal

ja kõige hullem
su kõikelubavust
mis teeb mind meeletuks

*
ristivastupidi käia
sellele mis oodatud
ehal ise käia
naisele, kes naist
ei oodanud

väike vagur mehelik ja
kõikehaarav olla
üldistada et
pole vaja sooja vett
ega WCd isiklikku

ainult elu isiklikumat
kui lihtsalt isiklikku

mitte vikerkaarevärvilist
ja keset tänavat

naist ei oodanud
kuid naise sai.

*
kurbus paneb kirjutama
kangekaelsus kangutama
naerulnägu endal ette
justkui elu linnupetteks

*

su kolossaalsus täpsus
naeratus
millega ma harjund
juba 10 aastat

ja kõik mu peikad
taanduvad
ukse suunas
sest sinu arvamus
kõigekallim
kõigeainsam
kõigesõbram
vend kursuselt

taandab enamus
mehi idiootideks

ja ometi
mis siis

ma ei lakka otsimast

Kommentaare ei ole: