03 detsember 2014

Luuleõhtul nägin inimesi

Mul läks Ivari-Rooste-Kauri luuleõhtu hästi. Ivarit nägin.Ma ei tea, mis mul nende homomeestega on. Minu meelest on nad kõige armsamad tegelased üldse! Svetat nägin ka. Seda ma ei teadnudki, et too vahepeal kirjandusteadust üritas tudeerida koos Jürgeniga. Vägev värk. Või tuleks öelda vägev vähk ja Piret Viires. Adam Cullenit nägin. Tuleb välja, et too tegeleb põhjalikult eesti kirjanduse inglise keelde tõlkimisega. Juba päeval, kui ma Allectos käisin, ma muide vahetan töökohta järgmisel aastal, nägin Adami tõlgitud "Raadiot" - ta käis seda minu poes minu käest küsimas. Ei olnud. Aga see pole ainuke, mis ta tõlkis ja nüüd edaspidi ka tõlgib. Jürgen Rooste, Riismaa luuletused ja nii edasi. Mihkel Muti "Kooparahvas" ilmub ka nüüd mingi hetk. Võimas. Ja hullumeelne ja napakas. Ja loomulikult nägin ka Marko Mägi. Sellest viimasest ka mõni sissekanne feisbukki.

*
Mõnikord juhtub hetki, kus ma mõtlen, et mis ma nüüd jälle tegin. Ega vist midagi. Ütlesin ühele luuletajale tere ja tahtsin küsida, et kust tuleb ja kuhu läheb ja... Ilmselt püstitasin küsimuse natuke valesti. Reageering oli selline: "Koju lähen, aga kui ei lähe, siis tuleks sinu juurde seksima."
(Peaaegu Pulleritsu mees, eksole)

Kommentaare ei ole: