03 detsember 2014

Sünnipäevaootus, eksole

Täpselt eksole
Täpselt täpselt täpselt
Ma väga ootan juba oma kolmekümneseks saamist, tõesti ootan, tavaliselt hakkavad Helsteini-naistel, siis mingid eraelu kogemused ka tulema, okeei, minu empsil läks natuke, noh need tulid tal ka, aga noh, nagu läks, aga vanaema sünnitas kolmekümnekuueselt oma esimese lapse ja muidugi kuskil enne seda ikka abiellus selle va vanaisaga, kes muide oli kergelt viiekümnendates, kui memm ta leidis, nii et jah, see on see hetk, kus ma mõtlen, et oh küll on hea, et ma veel meessoost Helstein ei ole, aga siiski.
Ja tundub, et mina pole ainuke, kes ootab minu kolmekümnendat sünnipäeva, tuleb välja, et Andrei Ivanov esitleb sama päeva õhtul, ehk siis 8. detsembril kell 18.00 Solarises oma viimast raamatut "Bizarre", kuhu ma ei jõua, sest tõenäoliselt peavad mõned minu sündimisega seotud inimesed minuga kuskil Võrus sünnipäeva, aga need, kes minu Võrusünnipäevale ei jõua, peaksid kindlasti Ivanovi raamatuesitlusele jõudma.

Kommentaare ei ole: