13 aprill 2015

Nohu ja Pentti

Kevadega seoses olen tekitanud endale nohu ja gripi ja muud ebamugavad nähtused, millega toimetulek on aegajalt nojah... Muidugi on keset nohuhooaega ja pidevat higistamist-mittehigistamist ja apteegikülastuse akti, mis seisneb selles, et teatan preilile vist-mitte-proviisorile, et mul on sitt olla, sest ongi - pea on suurt vesist tatti täis, kraadiklaas näitab 34, 5 (mis minu teada ei ole isegi palavik) ja nõrkus, nõrkus. Siis ma saan korraga aru, et naesterahval ei ole ilus avalikult ropendada ja korrigeerin: "Halb! Halb on olla."
Sellegipoolest pidi täna endale Pentti Saarikoski ostma, sest... Rahvaraamatus müüakse seda 4,25 eurot tükk. Nagu - ausalt ja ma igal pool räägin temast, et Penttisee ja Penttiteine ja nüüd on ta mul olemas ka - Penttikolmas. Nüüd saab äkki õige koha peal ka tema eesti keelde tõlgitud vasakpoolseid luuletusi tsiteerida kui vaja. Ja teate, enam nii halb polegi. Igal juhul jah... Kodus on soe ja turvaline ja keegi ei pea minu ülespaistetanud nina vaatama välja arvatud muidugi Pentti.

Kommentaare ei ole: