12 jaanuar 2012

jaa ahah

kuldmune on raske muneda
elada on raske
armastada
kõike on

vana mees - ta tahab, et ma talle kaasa tunneks, kus on eestikeelne sidney sheldon või barry eisler või kaberaamat, miks ta tahab selliseid raamatuid, mida siit raamatupoest ei saa ja mina vastan ülbelt, et see ei ole minu probleem kohe näha, et olen empaatiavõimeline, aga ta ajab mind närvi. Kui paljusid asju inimesed tahavad kaasa arvatud mina, mida ei saa noh, mingit naistemehest tüüpi, keda mitte keegi ei ole suuteline taltsutama või mingit kuulsust milleks mul puudub täielikult oskus - ma i tea kirjutada või .... ? .... ? ahhhhh.... mida te minust tahate? no mida? tahakski mehe juurde minna, et kas te tahate, et ma teile selle barry eisleri valmis trükiks siin ja praegu või, tulete siia nagu mõni atsakas idioot, okei no ei käitu nagu Daniel Graig, tahtejõulise lõuaga ja buldogi liikumisvõimega või siis võimetusega olla allaandja, üks mu sõber on selline, ma unustan selle täielikult ära, tema allaandmisoskus on serveerimis-premeerimisväärt ja valu väärt, sest ta annabki alla, ja mina kaa, tema puhul ja mul on valus ja mul paha, aga nii lihtsalt on... mida? eimidagi eimidagi kui see pole teie probleem siis see pole teie probleem ahah jaa

ivanovi loen
seest läheb
muudkui läheb
piret ütles, et hea raamat
no kurat liiga hea
et... et... olla lihtsalt hea raamat

väike prints küsis, et kas ta on piisavalt hea, et kultuuri ja üritusi korraldada, ja ma ütlesin, et on küll, kuidas ta küll aru ei saa, et ta on võib-olla ainus mees, kes kogu oma füüsilises hapruses on tohutult vägev, mitte nagu mehed enamasti, et tulevad ja võidavad ja viskavad ära, vaid nagu tõeliselt tugev, tõeliselt jõuline, aga see kõik asub selles hapras ja ingellikkus kehas, mida ma ei oska eriti kuidagi nimetada-sõnastada, mis mind alati puudutada tahab ja mida minagi puudutada tahan, aga ma ei tea, ma ei tea, ma i tea, kuidas

kas sul ilmub ka midagi, küsib ta pooleldi sonides, ta ei taha teada midagi sellest teisest või teistest, minust tahab, alati tahab, ja minust sest mina olen tema jaoks vägi, kuigi ta ise on vägi, ta veel ei saa aru, kui suur vägi ta sees on

****

Kommentaare ei ole: