19 jaanuar 2012

pannkoogid

ja ilusad noored poisid
ja

KIRJANDUSLIK GÄNG

ja armastus esimesest silmapilgust
ausõna
ja põhja kõrvetet kardulad
ja luulekogud
kus sõimatakse noori ja ilusaid naisi
sest nad on noored ja ilusad

(õelus on tore
õelus on tore
õelus on õelus)

"see magistrikraadiga naine, ta vihkab mind, seal arvutimängus"

"ahahah"

(mina olen ka magistrikraadiga

, ta vaatab mind põlglikult, ilusa tüdruku ema)

karjuv katrina
armunud katrina
mõjuv katrina


nii tahaks see viimane olla

pannkookidest moosine suu ja lemmikpoiss-näitleja ja kaarel b väljamäe
ja tema allkiri ühes raamatus, mida ma poes müün
ja lauri

ja minu seitsmeteistkümnenda sajandi mentaliteet - et nagu enne kätte ei anna, kui armastust pole saand või siis lihtsalt abielusõrmust

ja poisid ja pannkoogid ja naiste ootamised - kõik on nii kuradi ilus
ja kesse pagan mulle viljandi maksimarketist helistama pidi

IMELIK

Kommentaare ei ole: