07 jaanuar 2012

*** päevanormkirjutamine

et sis nagu jah, et kas teil seda raamatut ei ole? noh, et kuidas kabet mängida või nii? et vabandage, ma ei räägi eriti hästi eesti keelt (ta ei rääkinud üldse ja lõhnas kahtlaselt alkoholi järele, ma olin naaldunud arvutisse ja tema aina küsis ja küsis) et sis nagu teate küll

(küll ma juba teadsin)

et seda mängu, et kuidas seda mängida, et kas teil seda raamatut ei ole
et nagu

(jaaa, seda ei oleeee, ma purskasin selle oma huulte tagant teisel minutil, kui ta jutujorutas letis ja heitsin pilgu, võib ju sellist heita ja vihase, sellist ei tohi)

et kas teil seda raamatu mängu mängimiseks on

(veel kord ütlesin ,et ei ole, ei ole)

no ma saan aru, et ma ei räägi eriti eesti keelt (ta ikka veel rääkis selges vene keeles)

no ja mina saan aru, et ma ei oska kaa teile vene keeles selgeks teha, et meil seda raamatut ei ole (muidugi tegin ma seda oma aktsendivabas ja sulavas ja ilusas vene keeles, veerandslaavlane nagu ma olen)

Onu hakkab naerma

(jaa, seda raamatut ikka veel ei ole, kas inimesed ei oska kuulata)

olgu, sai selgeks, aga kas teil "mein kampfi" vene keeles on

(närviline k ,väga närviline k, vaikus)

see on kindlasti vene keeles olemas, aga mitte meie poes

---------------------------

meil on ilus raamat mõrvaritest, ma sain teada, et ühel mu meeskolleegil on lemmikmõrvar, nagu mõnel on lemmiknäitleja

talle meeldis naissinihabe

ilus


emotsioonid voolasid lakke ja poodi ilmus p, pisike armas ja minu lemmik ahaa, mõtlesin maa, siiani mõtlen, kuidas küll koju saada, peaks saama kuidagi

Kommentaare ei ole: