11 oktoober 2012

*

musta laega kopp

on ees

kohe väga väga ees

ja kõik need inimesed
kes tahavad olla mu sõbrad
aga kes ei ole seda mitte

*
tegelikult juhtub see päris tihti
et me

ootame midagi teistelt
et nad nagu armastaks meid

või nii või kuidagi või kedagi
või sis vähemalt aktsepteeriks

et näe - ei olegi rõve
sest on lesbi või kannab koledaid

kaltsukast ostetud riideid
või lõhnab imelikult

millal ta ennast pesi?
jaa, millal ta ennast pesi

aga kui kogu see kupatus tuleb sealt
milleks on perekond või inimesed

kes teoreetiliselt (ja see on üsna tihti nii)
peaks nagu hoolima ja armastama

või noh vähemasti püüdma seda teha
mitte alati mõistma

sis ongi selline tunne
et oled olemas, oled ärakasutatud

ja oled värdjas

*

rahaolematuse faas on sis nüüd juba sinna jõudnud, et ma olen ennast sisuliselt päriselt kaa mõnele mehele litsiks pakkunud, või olen ma lihtsalt idioot

või noh lihtsamaks veel minnes
ma olen nii naiivne et ma ei saa aru
teatud vihjetest

kuulutuse sees
et mida tahetakse

tore on

*
no igal juhul päästab mind see, et ma ei seksi
juba rohkem kui aasta aega
ja see ei ole tegelikult üldse tore

Kommentaare ei ole: