12 oktoober 2012

must tee, mis ei tõmba vähid oma kesta seest välja

liiga palju

ühte ja sama

aga ma praegu ei oska teisiti, lihtsalt ei oska

*
ilu on kuidagi hõbedast karva
nagu naine, kes hoiab

mul on nüüd uus naabrinna
koristas kogu läbikäidava koridori ära

ei tea millised lilled talle meeldivad
või mis ma talle viia võiks

lihtsalt tahaks viia
lihtsalt sellepärast, et ta on nii asjalik

aga midagi
midagi midagi on puudu
midagi ei tõmba vähid oma kesta seest välja

võimatu jõuda nende tõelise maitseni

must tee ei lase öösel magada
must tee käratab või sis äratab
lapseunest või üldse

unest

*
väike printsess sai täisealiseks
nüüd ta võib

juua ja ringi laaberdada
ilmselt ta ei tee seda

aga on tore, et tal on see võimalus
olemas

1 kommentaar:

Koits ütles ...

*
väike printsess sai täisealiseks
nüüd ta võib

juua ja ringi laaberdada
ilmselt ta ei tee seda

aga on tore, et tal on see võimalus
olemas



hah. jube armas oled. ma olen omadega sillas nüd. eile olin ka
niiii armas oled

nii ägens.