20 detsember 2012

Mõnel päeval on oma naljakas algus

Elu on vist selleks, et aegajalt mitte tõusta voodist. Ja sellepärast mitte kurvastada, et oled tõusnud, aga sind pole kuhugi vaja. Onju? On jah!!!

Mu väike Printsess!

Ja lõpp tuleb ka huvitav, sest kell kuus pidi prussakatõrje tulema minu kodu puhastama. Jees. Muide prussakad tulevad kuskilt meelde. Suured prussakad ja Väike Prints. Aga selle asemel leidsin oma vana blogi, vanade aafrika jumalatega üles. Okei. Polegi kõige hullem asi, mida lugeda.

Viskan mõned luuletused siia:


*
nende laste taha
kelle vaagina
ja silmad ja suu
pistetakse täis
pipart

et ainult Abiku
tuleks välja
ja kaoks metsa
kellade kõlinas

ennast peab omaseks
Abiku - laste sees
haigusena

oleksin ema
kui ainult saaks
sest sõnast
mis ähvardab lõhata
aju ja käed
lahti

"sa pole praktiline
ma ütlen tõtt"
ma tean
vaatan tõtt

surund lapse suhu kommi
ta arsti juurde vean

mitte kunagi
ei või teada
kuulda, mõista

äkki ongi Abiku
pipraga aetud välja

äkki sama saab sõnaga

*

Sa mõtled
nagu vanaegiptlane
lõvil on jõud
papagoil laul
sinul su kitarr
ja mina ei tea enam
kuidas edasi minna
üksi või koos
segaduses
järgmises
segipaisatud
meie või sinu või minu
väljamõeldud loos

sa mõtled
nagu vanaegiptlane
võttes endale
hoolitseva
emaelevandi poosi
surudes londi
minu kaela ümber
seni kuni õhku ei ole
ja ma tänan sind
oma surma
ja taassünni eest 

*

ma ei taha enam
rääkida
miljoneid lugusid
mille lõppeesmärk
on ühtemoodi
missiis
surengi
kolmekümneselt
rinnavähki
autoõnnetusse
armastusepuudusse
ei hooli
olen halb
ja kuri
ja mida kõike veel
loen sõnu ja muusikat
olen hää meelega
Fausti pruut
missiis et ilma
missiis et üksi

ma ei taha enam
kedagi tahta
villand


*

ma tahaks vahel ennast peatada
ja siis jällegi langeda vabalt
ilma ainsagi küsimuseta maailma põhja
nii nagu ma poleks kunagi
maailma kõige kõrgemas tipus
viibinudki

ma tahaks vahel minna nii katki
et tükkidest saaksin kokku panna
sinu ja minu ja meie
ja siis ma mõistan, et lähengi
et olengi läinud
ja sina paned kokku
sõnades, pilgus ja naeratuses

 

Remo Savisaarelt olen selle laenand:


 


Kommentaare ei ole: