06 detsember 2012

Petmata jäetud vaistud ja tahaks

Väiksel Printsil on pruta ja see ei ole Katrina. Ma ei oska eriti õnnetu olla. Aga ma ei tea, kuidas ma selle nigeeria filmi nüüd valmis saan. Jama. Vaistud ei peta.

Tahaks

ma tahaks ka habet
nagu mu papal
ja elukogumust
ja vuntse

noh vuntsid mul
juba on natuke

ma tahaks normaalselt palka
ilusat kodu
head sooja tuba
ja tegelikult

väikest printsi

tema habet, vuntse
tema pilli
millega tantsima panna
terve maailm

II
ma tahaks onni
mere äärde
kus ma juba kümme aastat
nagu kohe kohe

surev tõbine käin

ma tahaks
seda ehitada
kollaste akende, 
mereadrust katuse ja seintega

tahaks kohe
kogu maailma
valmis ehitada


III
ma tahaks uskuda
sellesse, et on, just on
mitte ei tule ega ei ole olnud
vaid on hea

selles samas pisikeses

ja kurjas ja külmas
ja ometi ilusas
väikeses maailmas

Kommentaare ei ole: