11 mai 2013

halvavalt ja otsekoheselt olla sinaise klienditeenindaja või tantsutreener

mismoodi niimoodi kirjutada, et see tegelikult ka
tähendaks midagi
oleks see
ja see ei tähendaks ainult turundust
et kui kirjutad, siis teavad
vaid veel enam

ma ei tea
mismoodi niimoodi kirjutada

täna terve päev
võimas turunduse päev
mulle meeldisid nad mõlemad
nii signe valsberg kui ka kati kreis
mõttekas olemine

klienditeenindus tundub mitte lihtsalt mõttekas vaid eluoluline
rõõmu ja headuse edasi kandmine oma hea olemisega
see on omakorda

ÄGE


jah
lõpuks ometi tuli poe kõige ilusam müüja kah tervelt koolitusele
jess
nii hea oli teda näha ja katsuda
sellised inimesed on erilised, ilma et nad sellest ise aru saaks
sellistest inimestest on kahju, sest nad ei saa aru oma olulisusest
jah


jah
nii nagu minu tantsijatädi keset Kehrat, kuidas ma talle selgeks teen, et ta olemasolu on hädavajalik
jeesus
ma ei kujuta ette

mitte kuidagi
jeesus
kirjutan kirjutan kirjutan kirjutan
ma tean, et kunagi kirjutan end rikkaks ja kuulsaks ja hädavajalikuks
aga ma ei tea, kuna või kuidas

Kommentaare ei ole: