05 mai 2013

tahaks pilte teha

täna tahaks pilti teha KÕIGEST
mis liigub
valgusest näiteks
ja vanadest fotodest
vanaema ja vanaisa pulmapilt on alles
see on nii väike
et selle võib peopessa ära kaotada
memm nooruses
mina

eile sattusin isa juurde
ei saanud öösel und
nohises teine magada
hommikul ütles, et tunneb ennast minu ees halvasti
mis seal ikka
ma ei taha et ta tunneks
aga ometi tekitan neid olukordi
veidraid ja napakaid
selliseid, milliseid inimesed ei taha, et tekitataks
ma olen juba vana

vahur afanasjev ütles, et võin lätete peal luuletusi lugeda või midagi arvata
tegelikult ega ikka ei või küll
kuigi võib-olla
oleks kena
ma ei tea
eelmine aasta ma ei laulnud, tantsinud ega kedagi
kas nad panevad mind tänavu aasta häbiposti
selle va artiklirisu pärast
kurast seda teab
vaevalt - minu paranoiad saavad liigendustega vastu pead
astud sisse ja unustad end kahe maailma vahele ja saad vastu pead
otsustama peab
et kas oled tegija või oled alluja
mõlemat korraga ei saa
kurb lugu

3 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

Ilmselt olen seda sulle juba rääkinud, aga Af. isa ja minu ema käisid samas klassis.

Keegi ei pane sind kuskile posti. Kõik on kena ja luuletusi mine kindlasti lugema :)

LiizaKazz ütles ...

Ei ole rääkinud

k@iz ütles ...

mul oli ka täna see tunne
et kõigest võiks pilti teha
aga paranoiad on head tegelikult
ning keegi ei anna sulle vastu pead

jookse ära
õigemini
jookse enne juba
või üllata neid kuskilt teiselt poolt sidruni ja värske Maalehega
(sellest saab hea kaitsekostüümi)

ma tahaks näha kui sa kuskil midagi loed
tegelt ma tahaks üldse näha kui keegi kuskil midagi loeb
a ma kurat ei julge minna
isegi ei tea miks