28 juuli 2013

lubasin, et ei kirjuta palju

ainult magada tahaks viimasel ajal
kirjutamine soigutab
ja jalutada koos fotikaga ringi
jalutamine liigutab
ja sees käib veel keskit ringi
ma i teagi

ahjaa
ilusakolleegi peale olen pahane
ise ka veel täpselt aru ei saa miks
kurbus on kõige suurema algustähega
lausestamata sõna
sõnastamata tunne

ja üleüldine tunne on nagu kolmeaastasel, kes on nii väsinud
et magama ka ei jõua
ainult jonnima jõuab
ja see tegelikult on ebamugav

ahjaa jalutamas käisin
isa ja poeg
hüüdsid emale ja tütrele
ale mama, ale jeanne
ale ale ale
ale mama, ale jeanne
ja eesti poiss rääkis kultuurikatla aias
prantsust
selline ilus poiss
siis tekkis küll tunne
et sellisele ma küll tüdrukuks ei kõlba
siis jällegi
et miks ma peaks kõlbama
et mul nagunii
ju

v ä i k e
prints

ja perec ja Johannes Aavik
ja veel palju teisi
ehkki paljud neist ei räägi prantsust

lasen minna

kõigel

oma jagu ja oma teed

Kommentaare ei ole: