17 september 2013

Korts sinu laubal

jaa, kui nüüd lähemalt vaadata
siis pole sa enam see
ja see on hea, mu armas
mida ma teeks, kui sa oleks see
keda ma kohtasin hirmunud silmadega
suitsu kiskumas tookord
kui sina mind veel ei kohanud
jaa, sul on kulmude vahele tekkinud korts
nii nagu puutüvesse tekib see krõbe
endassehaarav ring
et aastaring, et eluring
jaa, ma ei taha kuulda sind
mulle lubamas asju, mida sa
mitte kunagi mulle anda ei saa
sa tead, ma olen lihtsameelne
ja see korts sinu laubas
on just see, mida ma oodanud olin
võib-olla elu, võib-olla tarkus
võib-olla see kõik, millest ma midagi
mitte kui midagi ei teadnud
enne seda kui sa mind armastasid
või kujutlesid end armastavat
lihtsalt nüüd on see su näos ka olemas
see elu, mis ei ole pooltki nii lihtne
kui võiks olla
kui nad meile lubasid
mu isa ütles, et kui ma tahan
saab minust presidentinna
ma vist ei taha enam
imelik on neid lipsustatud mehi vaadata
kes ütlevad, et kõigil on väga hea elu
ja siis tekib küsimus
et misse hea elu on
ma arvan, et see on midagi muud
kui see, millest sinu puutüvelik korts
mulle täna hommikul rääkis või eile õhtul või öösel
kui ma mõtlesin nii nagu ma ikka mõtlen
et missest kõigest saama peaks
aga ma ei viitsi enam kaks või kolm
isegi päeva ette mõelda
sa oled siin, siis on hea
sa kallistad, siis on hea
kõigel muul polegi tähtsust
meie oleme tähtsad
ainult meie oleme tähtsad
muidugi tahaks ma olla see rikas naine
mitte ainult nii nagu ma olen
oma riidekapi ja kontikiga
vaid veel millegagi
et sa ei peaks enam muretsema
kuidas sa hommikuti sööd
ja kuidas oma pead pesed
säälsamas duši all, kus vesi on külm
aga sa tead ju
jah, sa tead, et mina ei jookse
kiirusjalu sinu koju su pirni vahetama
mina ei ole see pidevalt kohal ja tohterdav naine
ma eeldan, et saad ise hakkama
et mina olen vajalik ainult siis
kui ma olen vajalik
et öelda, et tegelikult on kõik korras
tegelikult ongi kõik korras

Kommentaare ei ole: