27 november 2013

Hetk loeb rohkem kui

See tunne tõmbub
nagu loor mu ümber
ma olen jälle
ülerääkinud
sinust ja kõigest
mis mind hirmutab

tead
ooteärevil on see jõhker, ebaaus inimeseks olek, alati tahame me midagi muud, alati ootame kedagi muud, alati, see on nagu seadus ja seest tõmbab alati segaseks, alati, öeldakse mu silmadel on kae, ja on ka, ainult mitte vanainimese kae, vaid nooreinimese kae, mis tuletab meelde, et peaks lahti lõhkuma ämblikuvõrgud enda seest, et peaks lahti lõhkuma ämbliku enda seest, meil ei ole siin pilvelõhkujaid, muidu lendaks ma nagu mõni koomiksikangelane mööda maad ja ilma, lendaks peatumata, lendaks heitudes, lendaks, sest keegi peab ju lendama, lendaks, sest kuskil on minu koht ka siin maailmas, praegu on ainult töö, töö, töö, töö, kus mu sõbrad on, kus mu head sõbrad on, kui ma olen juba kolmandamat päeva sind taga otsimas, sind taga hoidmas, sinust mõtlemas, hirmud keerduvad kõhus nagu midagi tabamatut, midagi kohutavat, midagi eksalteeritut, midagi õudset kokku, hirmud, hirmud hirmud, hirmud, a nendega pole nagunii midagi teha, need kasvavad tuterdavateks sõnadeks mu suus, neid on korraga liiga palju, ma sülitan, seletan, vadistan nad välja ja siis korraga

korraga on kõik vait
ja siis korraga selle vaikuse sees on midagi muutunud, ma tean, et sa kardad midagi, sa kardad lehtede krabisemist jalge all, sa kardad mind suudelda, sa kardad minu kallistusi, nagu minagi, sa kardad, sest ma ei saa veel täpselt aru, ainult et mitte tema pärast, mitte kõikide nende ilusate, inetute, tarkade, rumalate, lähedaste, kaugete naiste ja meeste pärast, vaid millegi muu pärast, millest nagunii pääsu pole meil kummalgi, mis on niisama tavaline tulema, kui minema, aga ma kardan, et see jääb, see jääb, see ongi see stiil, millest sa rääkida armastad, õigemini kirjutada, õigemini mina räägin, sina kirjutad

see tunne tõmbub
nagu loor mu ümber
ja ma ei tea
kust sealt välja astuda
nagu udu
nagu minu enda halb
silmanägemine
ma lihtsalt tean
et ma olen selle sees
ja see defineerib
mind

vähemasti hetkeks
teadküll seda va Alliksaart
vahel loeb hetk rohkem
kui 20 aastat ootamist

Kommentaare ei ole: