22 november 2013

Luuletusi

*
mu sõber tuleb jälle
peksasaanud loomaks
mu raamatupoodi
valutama
südant ja ennast

miks te kõik usute
et suudan teid kanda
maast lahti
et olen marutuul

ma olen väike
ma olen poolpime
ma olen vallaslaps

minusuguseid
põletati tuleriidal
praegu lastakse
veel olla

sest minusugustele
saab südant puistata

mis siis juhtub
kui teil pole enam
südant

mida laiali puistata
ja valus ei ole

kas lakkate olemast
sõbrad
kas lakkate põlemast
ja teete minust 
tuleriida?

Vanaemale
kes mu suureks kasvatas
sündind Anastassia Jevimovna Zaitsovale


ma tahan su sitkust
armastada 
ainult ühte meest
kogu elu

surnud küll
aga sinu oma
ma loodan
te saite kokku

ma tahan su julgust
armastada
ühte Jumalat
kogu elu

viimasest sundisid
nad sind vaikima
aga sina ei jätnud
õpetasid mind ja oma tütart
armastama

ma tahan su vene keelt
talupoja oma
mu memm

ma tahan su julgust
rääkida eesti keelt
oma eesti mehega
53. aastal
mu memm

ma tahan su julgust
abielluda saksakeelse
perekonnanimega
mu memm

kui kõik su sugulased
lõid lamenti
et miks ja kuidas

ma tahan su mässu
maailma vastu
uskudes sellesse
mis hea
mu memm

Kommentaare ei ole: