15 november 2013

masendusloog

Halb silmanägemine
Kaur, kes teatas, et ta on mu hea sõber, mida ta ka on
ilma igasuguste liigsete asjadeta
umbes nagu Professor
natuke kurb hakkas muidugi
et mismõttes nagu
ja seest tõmbas kuidagi kokku
aga elu on selline
nii me oleme sellest kõigest rääkinud
elu ongi selline
ja siis tekib mingi jabur, täiesti arusaamatu vastutustunne
sõpradega on nii, et neid on tegelikult võimatu maha jätta
nad on kogu aeg sees

ja nende aeg on minu sees
lihtsalt enamus sõprade puhul
ei kallista ma inimest seni, kuni ta maha rahuneb
sest enamus mu sõpru ei vaja minu kallistusi
elu
eks ole
elu

ja siis veel see ZAUM ja Sirp
issand
issand
issand

ei oska hetkel seisukohtagi võtta
ohkan ainult
prillid peas on halbadele silmadele mõeldud
tegelikult on
sisse vaja smuugeldada
silindrid
et ma näeks
10 meetri kauguselt majanumbreid
praegu pea valutab
ei näe

ja siin ma siis olen
ei näe nii kaugele kui vaja
ja
raha ka ei ole
et
uusi prille osta

aga alla anda

ei või

Kommentaare ei ole: