05 aprill 2014

Millal ma ennast hästi tunnen? Rasvatihasena

See on vist täitsa hea tunne, kui sõpradega istumise lõpuks on mul rasvatihase tunne.

Täpsemalt kommenteerida ei viitsi. Lihtsalt selline tunne. Jahp.

*
Kokkuhoiupoliitika kõiges: mehes, elukohas ja töös.

Ikka vähem, siis on parem. Olgu vähem, siis on väga hea. Alati.

Just praegu pidin kellelegi ütlema, et ei oma 8ruudusesse ma teda kutsuda ei saa. Eile käisime Toomas Liivi kodus. Väga äge oli käia. Eriti meeldis mulle vana mööbel. Nii hea, kui see on alles jäänud. Vanad kapid, vanad lood. Isver, kui hea on, kui inimestel on mida alles hoida. Aga jah, kokkuhoiupoliitika. Päris tihti tuleks sellest loobuda. Maailm on ilus. Maailm on vilju täis, tuleb lihtsalt õppida neid õigeid sööma ja nautima. Mitte karta. Papi tuleb mu 8ruudust täna kaema. Natuke hirmus on. Mis mul jälle kõik koristamata on?
No eiteagi enam. Pole hullu.

*
Imelik - üle kahe aasta juba oma kaheksaruuduses. Mõned mu sõbrad on käinud-näinud. Mõni mees ka käinud-näinud. See kaheksa ruutu on ikka paras eksootika - pole midagi öelda. Lõpuks nägi isa ka seda, ütles, et hingamisruumi sisuliselt pole ollagi, aga see on hea koht punkri jaoks, et juhul kui sõda peaks tulema. Aga minu jaoks kõik muu on ja selle muu üle olen ma õnnelik. Uus Maailm. Jalutuskäigukaugune töö. Raamatud. RR. Noh, tegelikult käisime vaatamas kas seda korterit, mida ma ära tahtsin osta. Hirmsasti oleks tahtnud minna elama ühetoalisse puitelamusse, mis oli ehitatud eelmise sajandi sitsitehase töölistele. Noh, siis see mu inseneerusest papa vaatas ja vaatas ja vaatas ja teatas, et kui vihmaveetorud ei toimi, kui fassaad on õudne, siis läheb tõenäoliselt kogu kupatuse peale umbes sama palju raha, kui laenumaksetele. Ja siuhksed rikkad pole me veel ollagi. Jahp. Lisateadmine: lisaks vabaks ja õnnelikuks saamisele, tuleb ka rikkaks saada.

Kommentaare ei ole: