28 veebruar 2013

avanev mina

väike printsess sai minu peale pahaseks või noh heitis ette, et mul ei tule elamine hästi välja. ei tule jah. sellest peaks vist nüüd juba terve eesti teadma, kuidas ta mul välja tuleb. ahjaa, helitehnik oli see, kes mulle piletid välja mõtles, sellised ilusad ja avatud piletid, millega võib kaugele maale - kunstis sõita.

imelik.

hetked avanevad, et kinnitada minu olemist.

kriitika, mida ma välja saadan, tuleb varem või hiljem tagasi.

luuleõhtu osutub ilmselt joonistamisõhtuks ja rahvast tuleb vähe.

selline tunne on.

sain oma elu esimese minu lugudega kohaliku ajalehe kätte.

sõnumitoojas töötan.

lugusid oli vähe. peatoimetaja tegi neid enamasti ise. kui palju mul õppida on. palju palju palju palju. 1+1 saundträkk mängib mind mõtlema ja mina, üle pika aja oli mul eile võimalik luulet lugeda, hea oli, hea oli, hea oli, tunne on kohe parem, kui saab lugeda seda, mis on oma. õhtul kassilugu, päeval, näituselugu, hing märatseb, laupäeval ilmselt kehra ja inimesed, kellele on vaja selgeks teha, et nad on vajalikud, aeg, aeg, aeg - kuidas ma võtan aja olla minaise, kartmata, julgedes, teades

aeg

aeg

aeg

aeg

kas sa armastad mind ka siis, kui ma ei ole enam nii ilus või ratsionaalne

kas ma üldse olen

ratsio












naalne

Kommentaare ei ole: