24 veebruar 2013

Uni on nagu võim

uni on nagu võim
ta ei räägi muust kui olemisest või muutumisest millekski muuks
uni ongi sinu silmade lõimuv puudutus

tunne, et ma kasutan kõiki ära ja võin kõigile kogemata haiget teha oma sõna ja teoga. ma võin, ma tean, üha rohkem on see sees, see valutegemise võimalus, mis aina süveneb ja hirmutab mind ennast ka, palun vabandust kõlab nirult ja halvasti, palun vabandust kõlabki valesti, kõlabki nii nagu ta ei tohiks kõlada, võib teha seda, mida ei tohi teha

õppida kirjutama, õppida süvenema, õppida otsima põhjalikku vastust küsimusele, et kuidas toime tulla elu ja iseendaga, õppida, õppida, õppida

eile poogen, üleeile Kehra, öösel piiririiklane, kellega vist kella poole kolmeni hommikul rääkisime Eesti vabariigist, tunnen ennast üha rohkem rumala ja saamatuna - midagi peab muutma
ja ma ei tea, mis see on,

MENTALITEET?

TEADMINE, ET ME KÕIK OLEME MEIE

ma olen ka venelane


Kommentaare ei ole: