16 märts 2015

Sellised lood, ehk poogen.ee

Mõned päevad on sellised, et muudkui kõõksud ja meeled on kohutavalt ebamugavad ja kinni. Ja siis käin arsti juures ja...

Kurt Katrina
on kahtlemata
ebameeldivam
kui Kurt Vonnegut.

(nii ta on, päriselt)

Täna üritasin ühte Swedpanga töötajat surnuks rääkida. Peaaegu õnnestus. Enne seda teatasin talle, et ma nüüd siis lahkun, et ta ikka veel edasi teiste klientidega suhelda julgeks. (suudelda julgeks)


KEELEST
(tegelikult on see Kaurile)
Mu kallim
kallistab mind öö otsa
oma unesegaduses
kõige ainsamaks naiseks,
kellega tal on
ühist ja kodu.
Mul on paaniline hirm,
et ma ei suuda
talle anda
ennast ja kindlust,
et maailm töötab
meie esiemade keeles
edasi.
Selles, mida tahtis
mu poolvenelannast memm
mu emaga kõnelda,
et too teaks.
kust ta tuleb.
Mu kallis, me teeme
sellest keele,
mida on häbi
unustada.
Mu kallis, me teeme
sellised raamatud,
mida on häbi 
lugemata jätta. 

Kommentaare ei ole: