30 aprill 2013

Hullumaja

Mina olla on nagu hullumaja
igaühte võib solvata sellega et
sa ei tea
see käib kirjanduse ja kirjutamise juurde
alati võiks rohkem teada
millest
olukorrast riigis või Anija vallas või Aegviidus või aega viites
naljakas on lugeda kõige selle peale Jevgeni Griškovetsi "Särki"
on nagu selga pandud või sellest mööda
on nagu endaks tehtud või endast mööda
asjad selginevad oludes
mis asjastuvad
inimesed saavad endale maitse ja lõhna
mina muutun aina tarbemaks
ja tuumakamaks
sest ma saan teada
kontekstistun ja kontakteerun
ära karda kõik teeb selle maailma kõigeks
korstnad vahetuvad radikatega
ehkki viimastega on külmem kevadet vastu võtta
ja õhus
Tallinna kesklinnas hingab ikka
puu põlemise lõhn
oma keevalisi radu
Mina olla on nagu hullumaja
iga kord võib kellelegi liiga teha
mina olla on nagu eesnimi
kahasse perekonnanimega
millel on ainult viitav tähendus kellelegi teisele
kes on juba ammu
ja ei ole ka surnud
mina olla on tore ja valus
ja ehedalt lähedal
nii nagu ikka

Kommentaare ei ole: