26 detsember 2012

Halva tunde teine jõulupüha

Kuidas on võimalik K.H. täitsa endast välja viia? Öelge talle, et ta jättis teid teie enda vanaema ja ema lõugade vahele ja ütles, et läheb paremasse koju? Noh, tegelikult see päris nii ei käi. Mul ei ole peikat. Pole vist kunagi olnud. On olnud inimesed, kes tekitavad kodutunde. Head inimesed. Gängki on üks osa nendest keerulistest ja huvitavatest intervallidest, kus elada ja olla.

Kodus käimine mõjus toniseerivalt. Mitte nagu näopuhastusvesi, vaid veel midagi, millele ma täpset nime ei oska anda, ainult tean, et see on hea. Mul on inimesed, kes mind armastavad. Ma pean lihtsalt nendesse uskuma ja neid hoidma. Kõik muu tuleb siis, kui ma tunnen, et minu ümber on harmoonia. Ja kurat, seda harmooniat tuleb ise tekitada,

Aga jah, minu Vihane Vend suutis mind väga vihaseks ajada oma solvumisega. Halvad tunded on täitsa okeid, kui peale seda tunnistad, et ka sinul on nende tunnete tekkimisel mingi omapoolne panus sees. Aga ei, seda asja minu vennal küll peas ei ole, et ka tema võiks kuidagi vähem solvuda minu teravuste peale, mis muide ei ole isegi temale suunatud. Rohkem nagu papale, kes õnneks suudab reageerida siis, kui ta minuga päriselt suhtleb mitte ümbernurga, vaid üsna otse.

Aga jah. Ju ma siis olin selle solvumise ära teeninud.


Kommentaare ei ole: