04 november 2013

Luuletusi iseenesest mõista on liiga palju

*
heaken küll
me räägime
valgetest tubadest
teades ainult seda
mis oli
olles umbusklikud
uue tuleku ees

nevermind the 
battlefield
you are the 
battlefield

ja sa oledki

*
usuga on niimoodi et
mu sõber
räägib
kõigile, et ta armastab mind
ja mina
häbenen
teda oma häbemekarvade
põhja

valetab
räägib tõtt
valetab

tegelikult pole vahet
nagunii
tuleb armastada
mis ka ei juhtuks
koosolemist

aega on
kõigile
vähe antud

*
ema
kassa oled kunagi mõelnud
seal pilve peal
mis tunne on mul
isa vaadata
tema saamatust
tema võidukäike
tema paanilist hirmu
et ta on sind alt
vedanud

ja minu paanilist hirmu
et ta võib-olla
armastab mind rohkem
kui sind

*
tõde on kuskil
vahepeal

ja absoluutselt
kõigil
on ta jalus

*
mu armas
sa rabad mu
jälle endasse

sinuga saan ma
kõigeks selleks
mis üks naine
olla võiks

pühak
mu kallis

pole ma kunagi olnud

alati väike
alati vihane
alati

seal
kus kohtuvad
vari ja valgus

alati pisut
üle
mõlemast

mu ema küsis
kas ta tohib
mul sündida lasta

nemad ütlesid
ei

mina ütlesin
jaa

keda ta kuulas?

mind
valgust ja varju


Kommentaare ei ole: