25 september 2014

Poliitiliselt mittekorrektne emakas

Okei. Maailmas on kindlasti hullemaid asju ka juhtunud, kui see, et mulle meeldib mingi tüüp, kellele meeldib Putin või vabandust, kes arvab, et Putin on tark. Ja see ka, et ta peab homodest rääkimist propagandaks, et inimesed on nii lambad, et homostuvad siis isegi ära. Noh - õnneks asuvad sellised inimesed piisavalt kaugel kõikide oma Putinitega, aga ikkagi - miks mu hormoonid nii poliitilispimedad ja homovaenlikud on. Ma ei saa aru? (vaatab nõutult ekraani ja on õnnetusehunnik mõneks ajaks, aga nagu alati ainult mõneks ajaks, Amburi needus on see, et ta kogu aeg kukub, lööb ennast ära ja tõuseb püsti ja läheb püstipäi edasi, jahp)

*
Täna nägin filmi "Uus algus" - ja seal oli üks hästi nunnu paks poiss (okei, mul pole praegu üldse silme ees missugune ta välja peaks nägema, jumala eest pikk-lühike-paks-kõhn, peaasi, et on midagi, mis tekitab kindlustunde), mõtlesin, et selline peaks olema minu kallike ka. Selline, kes viitsib mind maa peale tuua kõikides mu kurbustes. Mitte pikk blond Putinist, vaid ikka reaalne, hea, kahe jalaga maa peal, soe, kisuks mind minu kurbusest välja, kui mul midagi halvasti läheb, ja viitsiks süveneda minu asjadesse, kui ma ta endaga kaasa võtan Kumussegi, kutsuks mind endaga oma asjadesse kaasa, mingitele huvitavatele muusikaõhtutele, no muidugi ma oleks hirmus õnnelik, kui ta mind muusikast surnuks ei räägiks, aga ma kannatan selle välja, pole hullu, et ta oleks minuga lihtsalt õnnelik, teate küll, kui te olete selle inimesega, kelle lõhn, naeratus, veider komme olla teeb lihtsalt niisama tavaliselt õnnelikuks, et mul oleks temaga samamoodi, et lihtsalt tema lähedusest läheks kõik selgeks ja lihtsaks, kuigi säilitaks oma teatud salapära, ja et ta oleks ihaldusväärne, kaksipidiselt, et mina oleks temale ka ihaldusväärne, et me tahaks teineteisega teha kõikvõimalikke asju nii voodis kui ka väljaspool voodit, et ta tahaks minuga kolme last saada, et ta tahaks, et ma kirjutaks/pildistaks/teeks oma tööd - et tal endal oleks piisavalt palju asju, mida teha, et ta armastaks minu tehtud sööki ja minu hullumeelseid lugusid, et ta oskaks eesti keelt. Jahp. 

Jahp. 


Rubriigist käisin Musta laega saalis kirikut tegemas ja kirjutasin luuletuse.
*
jälle olen armunud
tüütu tunne
liiga ligi tõmbasin
ta oma unes

Pärast seda kui olin tšätis ennast välja vihastanud järjekordselt Viikingi peale, nägin ma unes suuri neljameetriseid vene pikkades kleitides nukulikke naisi Võru Jekateriina kiriku juures. Koos venesärkidega pikki mehi, seisid kõik seal oma imeväikeste lastega, meestel kirsad jalas ja mõtlesid, et kuidas kirikust sisse astuda ja mina mõtlesin, et mida ma nendega nüüd ette võtan, ega ma suurt midagi ei võtnudki, aga jah. See oli absurd kuubis. 

*
Ma olen kogu aeg armunud - see on nii tüütu, murtud-südamega poeeti, paduhilinejasthiinastunistajasse, no kogu aeg, rootsi-pilli-mängivasse-naervasse-jumalasse, no kogu aeg, küsi Ivo käest, ta teab. Ta tunneb mind juba 11 aastat. Ta on näinud. Amburite värk. Tüüpiline ja neetult tüütu ja alati täiesti mööda.

Kommentaare ei ole: