04 mai 2012

muinasjutt

karjuvate paviljonide maailm
inimesed
kes ei tunne piire
mind ka mitte
mees ulatab mulle 
pooleldi paljaste tissidega
naisi täis
autoajakirja

sest ma teadsin 
kes on john b maxwell
kirjutab jah liidrikolemisest
teadmata
sinust ega minust ega kellestki
teab palju

missis et mitte päriskirjanik
ja mina

istun rahvusraamatukogus
vaatan edukat kursusõde
jumal kuidas ta mulle meeldib
sõbranna saab lapse
edukalt õige mehega
samad igatsused
jumal kuidas see mulle meeldib

millal mina

saan päriskirjanikuks
või pärisluuletajaks
edukalt selle õige mehega
nii nagu
need asjad ühes korralikus
muinasjutus käivad

autot pole vaja
jalgratast ka mitte
tervist, mu kallis
tervist
lõpeta joomine 
ja ära suitseta
tervist mu kallis 
tervist

kõigil on parem
aga sul tundub 
viril nägu ees olevat
ehh ja naisi olgu sul vähem
mehi ka paluks
vähem

tervist mu kallis
tervist

ahkurat ole nagu oled
nagunii armastan

Hirmud

kallis, ma ei kavatse
seekord paanikasse sattuda
mis seal ikka
sa räägid jälle liiga palju
asjadest
millest ma tegelikult
ei julge kuulda
jah ma teen vaprat nägu
et jaa ma tahan teada
kõikidest sinu eksidest
plikadest ja poistest
aga kallis see pole oluline
see on nagu see laul
mida mu lemmikbänd
kui ma olin viisteist
alati laulis
as long as you love me
i dont care who you are
where you are from
noh tegelikult hoolin ikka
inimesed peavad hoolima
minevikust ja tulevikust
et kui sa oleksid sarimõrvar
sis võib-olla sis oleks see
raskem, ma mõtlen
armastada

aga sa ei ole ju
või oled?

ja mõtle
oledki
kui lõpmata vahva on sel juhul olla
su Bonnie

Kommentaare ei ole: