17 veebruar 2013

edukas saab olla ainult toidetud inimestega

väsimus. täielik. mu kunagine peiku tuli poodi. ütles, et ma olen kõhnaks jäänud või siis saledaks, nii toredalt alla võtnud, mille peale ma vastasin, et jah kui sa saad tunnist 2,25 eurot, siis sa pead olema alla võtnud ja mitte vähe, ta muide tahtis komplimenti teha. Juttu alustas aga sellest, et kõik räägivad minu artiklist. mina ütlesin, et tore on, et räägivad. tee mistahes leht lahti ikka lahvatab mingi tädikene või onukene viidata magistrikraadiga klienditeenindajale. äripäevas tähendab see tavaliselt seda, et miks ta küll edukas ei ole

edukas?

kas härra Mauri Dorbek oleks edukas, kui tal ei oleks minu kolleege ja mind? kas minu papa oleks edukas, kui keegi teine ei peksaks tema inseneeritud vaiu maasse? või lampi lakke? neh? neh?

2 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

Sa räägid tihti peikudest, aga teisal tunnistad otse, et sul pole kunagi ühtegi olnud. Kus see tõde siis täpsemalt peitub?

LiizaKazz ütles ...

peiku pole peika
peikaga hoiad sa saiad ühes kapis
muidu hoiad

ma i teagi mida
igal juhul midagi
olulist

aga mitte sellist, mis toidaks ja kaitseks, selline lugu jälle