03 juuli 2012

***

hinga
verd, armastust, iha
hinga

seni kuni sulle on antud
armasta
seni kuni ta on sulle kõige kallim
hoia
seni kuni sa muud ei oska teha

ja siis

***
tõttöelda on seda üsna raske sõnastada, et kuhu ma lähen, kell kolm öösel vaatab kell seinast hoopis teise pilguga mind, kui eile öösel, ta on palju ebaadekvaatsemalt kuri, kui mina või üldse inimesed, ta on bastard ta teavitab mind mu vanusest, mu morjendavast verest ja lihastest, poolikutest seksuaalaktidest külmade linade vahel, jah, võib-olla isegi rohkem kui ühe mehega

lõpetamata armastus on nagu kõik, mis on lõpetamata
mõnes mõttes tore, et nagu variatiivsust jätkub suhtele, suhtesse
ohkuitore oli sellist juttu ajada kirjandusteadus seminarides, päris elus on see haige, ja ma ise ka olen haige, ma ei tapa endas ühtki asja lõplikult ära
see on nagu mädapaise

hakkad imelikult käituma

ja siis
sis võib naljakaid asju juhtuda
(su ekspeikaga näiteks või sinuga või teie mõlemaga)

Kommentaare ei ole: