16 august 2013

Asjalikumad tekstid - vähemjoomase peaga

venda on raske näha
tundub, et aeg annab
endale lõhkised hambad
millega meie kõigi
süüdistusarmastuskõnesid
selga tõmmata
armastatud tahame olla
kõik ja korraga

kuidas, see on hea küsimus
ja ma ei tea sellele mingit vastust
ja vennast on kahju
ja endast on kahju
ja vend kommenteerib
et mul on valed mehed
ja mina kommenteerin
et ega ma ka palju parem pole
ja tegelt pole mu meestel
ju mitte miskit häda
ausalt

hoia mind endasse kogunemas
igal hommikul
või lihtsalt armasta
tahaks öelda kellelegi
kes on see
kes sellega hakkama saaks
keegi kes ei ehmata ära

kuidas?
kes?

*
muidugi ma püüan
ooma tundeid
mitte karta
olla loomulik
aga tavaliselt
pärast pudelit veini
kukub ikka
pisut loomalik välja

*
vanatädide maailmas
on suureks kasvamine
nagu vein hommikuti
mitte eriti lubatud
viitab pidevale purjutamisele

papi ütleb kogu aeg
et ma ei ole  sündind
aastal 1918
aga mis ma sinna teha
saan kui vanaema
kes mind armastas
ja hoidis, oli

ükski naine
pealt Hannah Arendtit
ei tekita minus sellist
respekti kui mu memm

vanad head nõiad
kes ei tea
mis tuleb homme
aga teavad
mida tuleb teha täna

*

1 kommentaar:

r2ndrott ütles ...

Reisimuljeid, reisimuljeid? :)