12 veebruar 2012

ilusast elust

misma siin ikka
et nagu haldjaid pole kohanud
inglitest on kah asi kaugel
vahel on tunne
et kõik on superhästi
siis

noh, siis vaatan arvet
ja sis lähen koju
mul muide ei ole riidekappi, pesumasinat, külmkappi
isegi nõud indlevad vapustatud naeratustega
(mõned neist on laenatud, mõned antud lihtsalt ära)
säästumarketi kastides

jaa

ja mina kõlgutan narivoodil jalgu
ja mõtlen
noh, kaks korda võite arvata, millest ma mõtlen
unistan, et las ma täpsustan selle nüüd ära
unistan

ilusast elust

kus mul ei oleks napakat menstruatsiooni, mis kangestab kõik ära
(laps võiks olla ja kangestada, nii meeleheitel olen oma ressursside kasutamisega, nagu neid palju oleks, ei ole ju, rahagi ei ole, meest ei ole, noh, kogu kupatust ei ole ja sis lähen ja loen poognas Purakat, nii hea lugemine, pea käib ringi, küll lendab vaene lehm vastu seina, siis on veel keegi kehavigastustega, mitte et mulle meeldiks, aga naljakas on, naljakas, et teisele tehtud kuri või nalikuri või kurinali, teeb nalja, jaa, ja vanu päevikuid hakkasin kah restaureerima, pole nad midagi nii, aga mingi kummastav võlu on, ausalt kummastav, hjuuston suri ära, töö juues dj-ga, lõbus, ütleb, tunneb, elab natuke muusikat, tunnen-maitsen tema kõrval kaa, ja muidugi, tema kuuleb minu üksikasjalikke ülevaateid Jürgen Rooste "Rästikust" ja Kauri asjadest, noh, kuuleb, napakas värk, et peab kuulma, aga kuuleb)

jaa

mida ma tahan?
mida ma kardan?

tead kogu see eelnev jutt, see käib selle Magnuse ehitamise juurde, mul on tunne, et ma ei oska, Karta, Loota, Saada, võib-olla peaks hakkama, Kartma, Lootma, Saama.

Jaa


John Currin tegi 2006 "Kissers" i
suudeldage teiegi
sel kaunil valentinipäeval ja pärast ja enne ja NOOOO kurat
millal iganes isu on

Kommentaare ei ole: