23 september 2012

kõverdamata unistused

kuidagi rahustav on
HOMMIK festivalil nägin nii palju loomeprotsessis endaks jagelemist
et kuidagi rahulikumalt hingama pani

jaa

jaa

jaa

endale vaatama ja oma sügavatele püüetele olla
tark kaunis nutikas

tutikas telefon
nutitelefon

*
aga koju jõuan ikka magama
hambad valutavad
raha ei ole
Pariisi tahan sõita
täna öösel nägin miskipärast Kauri kursusvenda Jörgenit unes
olin ise kaa näitleja
naljakas oli olla

Jörgen tundus minust kakskend aastat nooremana

ja sis me tantsisime ja laulsime ja tegime muid tralle

ah jaa
see oli mingi muusikali tegemine

jaaa

*
vadi, kaugver, bristol

sõidame Bristolisse, sõidame mootorratturhiirte juurde
lapsepõlve teleka taha
olgem teleka teha

käejoonteraamat

mul on Apollo joon
muidugi mul on Apollo joon
ma ju töötan Apollos
isegi mitte striptiisitarina
tissi mul ju pole

*
saatmata kiri

Tere, kulla N
tahtsin sulle teavitada sellest, et ma nägin sind
unenäos
sa olid ilus
aga see oligi kõik, millest ma teavitada tahtsin
lihtsalt
mu alateadvus ei ole sind ära unustanud
järelikult
mina kaa mitte

Terv
Katrina

Kommentaare ei ole: