04 september 2012

kuriilushea

neli eurot
ja taco on

ilusad asjad
kui kõht on tühi

see neli eurot
mis mulle
oldi võlgu

*
väga nunnu tüdruk, kellega ma peale kuu aega mittenägemist nägin, ja ta nüüd kolib jälle tagasi taaralinna
ehh, kuhu see kõlbab, üks sõbranna toscaanas, teised kõik tartusse kolimas

tartusse
tarkusse

aga see-eest saab Nigeeria filmi teha maailma kõige nunnuma hulluga, poognasse panin väga haige teksti üles
tracey´le kindlasti meeldiks

ja tracey meeldib mulle omakorda

ikka veel meenutan tema telki, mis oli täis inimeste nimesid, kelle kõikidega ta maganud oli

(vanaema kaa, kui ta jäi teleka ees seitsmeaastase tracey kõrval tuttu, rääkimata veel kaksikvennast)

jaa see on lõppnunnu telk
igal ühel võiks üks selline olla

aga tracey on selline



ja feministil võivad tõesti sellised suured tissid olla jaa

*
stü triinu aroniga on lihtsalt lõppäge koht, ja ma nüüd äkki, peale vabatahtlikku tööd (ma loodan, et tulen sellega hästi toime) saan mõnusalt etendusi vaadata

*
kõige ilusam mees - katsus

(jumal tänatud ettt)

ainult mu pisut pesemata lakka

*
kui keegi vaatas eile etv-d, sis nägi ta mind Mihhaili sünnipäevasümposioonil

jaaa

8 kommentaari:

tiina ütles ...

kuna pilte vaadata on tore siis http://25.media.tumblr.com/tumblr_m52fhxHz8t1r9d5

LiizaKazz ütles ...

a mina ei näe ikka
mis pilte
sa mulle vaadata
annad

r2ndrott ütles ...

Kas sina said ka Taco Expressist salmonellaüledoosi?

LiizaKazz ütles ...

ei
jõudnud veel saada

järgmine kord püüan :D

tiina ütles ...

whoops, ma annan uue ja parema: http://farm4.static.flickr.com/3166/3115024893_20d8500e41.jpg

tiina ütles ...

ma vahetasin nägu vahepeal

LiizaKazz ütles ...

vaatan jah, et blondim

tiina ütles ...

päike pleegitas