20 september 2012

vanarong ja netilaav

Kuna keegi minu veidrast sõnast aru ei saa, sis panen selle siia

Vana rong
ütled sa
ja tegelikult
tõstad klaasi

su silmad
hetkeks naerust
kibelusest
otse tühjaks jooksid

vana rong
mu sõber
Belgiast on,
mu kallis isa

kardab juba
kaua aega
et ei tule
tema perekonda

ühtki lapselast
või lihtsalt lisa
"Vana rong"
mu sõber ütleb

selmet öelda
klaasi tõstes
"Terviseks!"
ahmilleks?

milleks sest
õpetasin teda
seda ütlema
"Vana rong!"

las olla
tänasest
see meile
terviseks

netilaav

mu kallis
mul on täna tunne
et ma olen sinu profiilipilti kolm korda vaadanud

ja see ei muutu raasugi ilusamaks
aga ajus muudkui muutub
puberteediiga

ja ilusad naised
ja ilusad mehed
ja nii edasi

oh seda ohjeldamatut
noorust

või ahastust
mis tuleb sellest
et noorus ei lõpegi ära

lapsi kaa ei saa
sest lihtsalt noorus ei lõpe ära
no mitte kunagi
kurat võtaks

*
eile tantsisin sis päeva lõpuks rahvatantsu kaa, ohkuidasmullemeeldib

2 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

Kuna noorus on igikestev, siis tasubki teda lõbutsemisega sisustada. Kirjanduslik amatöörteater, rahvatants-vahvatants, klaas veini Eestimaa provintsi pealinna südames ja muud toredad ettevõtangud.

Lastega on palju tegemist, kuigi, tõsi ta on, väiksed rahmeldised annavad palju tagasi ka.

LiizaKazz ütles ...

igal juhul annavad
ja sinuga veinitama
mu kulla iga kell
iga kell iga kell

ja igas linnas

:D

aga rahvatants on vahvatants
eriti kui sind viib sinna võõrkeelne noormees

kelle jaoks on see eriti vahvatants