05 september 2012

prussakad lakke

hommikud
need paganama hommikud
mis lakke kinnituvad
nagu prussakad
või sis päiksehelbed
või sis naeratus
ükskõik kelle suul

a kuskil
sibab maailm lakke
nagu mõned prussakad

tead, mul oli üks sõber,
kes kartis kohutavalt prussakaid,
sellises vesises kliimas,
seisis kiljudes tooli peal ja palus,
et ma selle asja ära viiks põrandalt

prussaka
hirm oli tal nii täiuslik
ja mina ei teadnud, kuidas seda ära võtta
toppisin prussaka plastiktopsi
ja viisin õue

sõber seisis ikka veel
hirmunult toolil

kalli tahtsin teha
tema ei tahtnud kallistada
ei tahtnud mulle oma hirmu edasi anda
ma oleks võtnud
oleks poole vähemaks teinud
hoidnud

tema kartis
ütles, et nii jääb meie vahele halb energia
ei teadnud mure murdmisest
kahekesti

*
kas tunned end
kui verelible

või üldse lible
suur õlu vaadis

ja naeratus
kaljukiisalikult
kassilik
ja vurruline

aga sees keeruveeruline
naeratuse sees
nii nagu alati
me ei näe seinte taha

ja mina ei näe sind

*
minu poognatähetund

esimene inimene kasutajaks tehtud
täna

*
minu klienditähetund

need paganama kinkekaardid
tapavad mind elusast peast
ükskord

Kommentaare ei ole: