16 jaanuar 2015

kohutavalt aafrikalik asi

Jahp. Eile käisin sis vaatamas, kuidas pahapoiss vanamehe poolt surnuks külmutati ja Djiabuti saadeti. Öösel kaaperdas mingi vastik tüüp minu konto, tegi selle tühjaks kirjadest ja siis - noh nii läkski. Mul pole alles mitte ühtegi emaili. Kurat see ajab närvi.

Ja kõikidele mu vähegi mõistlikele tuttavatele saadeti vat selline meil:

Loodan et see jõuab sinuni õigel ajal. Ma reisisin Newcastle, Inglismaa ja minu siin oleku ajal mu dokumendid varastati koos passi ja krediitkaardiga mis olid mu kotis. Saatkond on nõus aitama lubades teha mul lend ilma passita, ainult, et ma pean maksma pileti ja hotellikulude eest. Minu üllatuseks avastasin et, ma ei pääse kontole ligi et vajalik raha välja võtta, kuna mul ei ole krediitkaarte. Võtsin ühendust pangaga, et probleem lahendada aga pank vajab andmete töötlemiseks aega. Pean kõik uuesti tegema . Kogu selle asja mõte et, teie abi palun on kojusaamiseks. Mõtlesin küsida väikest laenu mille ma muidugi tagasi maksan kohe kui koju saan. Pean olema järgmise lennu pardal . Kui saaksite Western Union kaudu raha saata oleks väga hea, kuna see on kiireim võimalus . Palun kui saaksite raha saata lähimast Western Union kontorist oleks see kõige mugavam, usun et 20 minutiga oleks raha kohal. Vabandan kõigi ebameeldivuste ja arusaamatuste pärast mida võin teile põhjustada. Võin saata teile juhised kuidas raha saata. Loodan teilt kiiret vastust.

tervitades

Katrina''

minesta või selle kõige peale ära.

Kommentaare ei ole: