16 jaanuar 2015

Kõikkokku

Paluti kirjutada Vdrugist. Loodan, et saan hakkama. Hirmustore oleks üle pika aja artiklitada! Karlumps!

Saja-aastane koos elevandiga oli küllaltki igav. Koledad otsustusvõimetud rootsi mehed ja paksud julged rootsi naised ja impotendist tuumapommi väljalmõtleja. Noh, asju võib ka niimoodi vaadata.

Istusime Silveriga kohvikus ja naljakas oli, kohutavalt naljakas. Ja siis ta lubas ka mulle ilusaid mehi vaadata ja mina vastasin, et jah, et ma ei ole kindel kas mulle tema ilusad mehed meeldivad. Et väga tobe oleks olla mingi Mardiga, kes tahab Kristjanit. Isegi, kui ta toda alles poole aasta pärast tahtma hakkab, ikkagi on kuidagi tobe.

*
Päeval käisin lõunatamas Kuues Hernes. Lipsustatud mehed istusid lauas ja rääkisid. Tõusid püsti ja korraga teatas üks neist teisele, et väga tore on, et ta siia kutsuti ja too teine ütles, et jaa, et hea on head äri ajada. Ja esimene ütles selle kõige peale: "Sa hoolitsed minu eest nii kenasti, et tekib tunne, et olen sama hoolitsetud nagu naine."

Seal läks  kõndimine üle talutavuse piiri. Piinlikkus tekkis. Aga mitte selline, vaid teistsugune. "Ära nüüd seda küll ütle."

Jah, ärgu ta nüüd toda küll ütelgu.

Kui ma kunagi armun ja päriselt armun, kas minust saab ka spioon, kui mees on spioon.

Aga mu seksuaalelust on Elite Daily pagana korraliku reportaaži teinud ka:

Sagittarius (November 22 to December 21)

Sagittarius are the masturbators of the group. Their strength and their weakness lie in their independence, thus, they have no problem admitting when they can (and will) do something better than you.
They are philosophers and adventurers and freedom lies at the very top of their list of things most coveted. They will have multiple sexual partners or spend weeks by themselves before committing to the wrong person.
Song to get it on: “Grindin'” by Pharrell.

Kommentaare ei ole: